Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


1 Nisan 2012 Pazar

Son bir kış kombini yapalım...

Neredeyse bir haftadır bloğumla ilgilenemiyorum. Hastalandım... İşe gidemedim... Hediyelerimi yollayamadım.. Cumartesi günü Ali Bebek'in doğumgünü partisi vardı, yoğun bir hazırlık içerisindeydik... Anlayacağınız yeni haftaya çok yorgun başlıyorum..

Şuan hava sağnak yağışlı, fena gök gürlüyor. Oysa ben kışlıklarımı kaldırdım bile :) Madem hava tekrar kışa döndü, bir kış kombini yapalım dedim...

Bu puslu havaya rağmen herkese iyi pazarlar...

1 yorum:

  1. çok guzel renkler ozellikle şalı cok begendim ben :)

    banada beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...