Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


7 Şubat 2012 Salı

2011 Gelini Olarak, 2012 Gelinliklerini İnceledim :)

Cumartesi günü nikah şahidim, 21 yıllık arkadaşımla gelinlik bakmaya gittik. Geçen yıl O beni evlendirdi, şimdi sıra bende :)

Benim gelinliğim Akay Wedding House Hüseyin Paşa Köşkü / Erenköy şubesindendi. Sahibi Sezanur Akay, beni olmak istediğim gelin yaptı, O'na sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Çiçek, kuaför, ayakkabı her konuda yardımcım oldu. Eğer Akay'dan gelinlik bakacaksanız mutlaka benle iletişime geçin :)

Gelelim gezimize; şubat ayı olmasına rağmen tüm gelinlik markaları doluluktan randevu veremiyor. Bizde randevu alabildiğimiz yerleri gezdik. İlk durağımız kadıköy Aysira idi. Gelinlik fiyatları gayet uygun, şuan %30 indirimde ancak 15 şubatta sona erecekmiş. Fiyatlar 1.500 TL den başlıyor. Üstelik gelin çiçeği ve kese de içinde. Duvaklarda 150TL'den başlıyor. İlk favori gelinliğimizi burdan seçtik :)





İkinci durağımız  Akay Wedding House Hüseyin Paşa Köşkü idi. Sezanur Hanım sağolsun, dolu olmasına rağmen bize vakit ayırdı ve çok güzel ilgilendi. Şubat ayına özel %20 indirim varmış. Kaçırmayın derim :) Fiyatlar 2.500 civarından başlıyor. Duvak ve saç aksesuarı fiyata dahil değil. Ço güzel bir gelinlik beğendik, canım arkadaşım prenses gibi oldu :)

Üçüncü durağımız bağdat caddesinde Pronovias oldu. Kampanyalı ürünler nedeniyle epey yoğundu, bizde indirimli ürünlere göz atıp, daha ileri bir tarihe randevu alıp çıktık. İndirimdekiler ilgimizi çekmedi. Pronovias’ın 2012 Gelinlik Modelleri hem kabarık hem de dar vücuda oturan tarzda. Koleksiyonda dantel ağırlıkta olmak üzere, sade straples modeller de yer alıyor.









Pronovias'ın tam karşı kapısı Privenuptia idi, ondan da bir randevu aldık. Fiyatlar burada biraz daha pahalı :S Hatırlarsanız Begüm Kütük'ün gelinliği Prevenuptia'nın ödüllü tasarımı Azra modeliydi, New York'ta hazırlanmış.

                    
Son olarak P. Cardin Gelinlik'teydik. Uçuş uçuş tüller P.Cardin'in favorileri. Fiyatlar 1500 civarından başlıyor. Oradan da bir favori gelinlik seçtik :) Böylece gezimiz sona erdi...
Şimdi sizleri Akay Gelinlik 2012 koleksiyonundan seçtiklerimle başbaşa bırakıyorum, ilki benim gelinliğim :)



















Pronovias için: Tık tık :) 
Privenuptia için: Tık tık :) 
Akay Gelinlik için : Tık tıkı tık tık :)

2 yorum:

  1. Canım Gugucum benim, beni en özel, en stresli, en ne yapacağını bilemez günümde yalnız bırakmadığın için çok teşekkür ederim.

    Senin desteğinle 5 ciddi gelinlik markasını talan ettik :) Aysira, Akay, Pronovias, Privenuptia, Pierre Cardin.

    Tüm bu markaların mağaza çalışanları son derece güler yüzlü ve yardımsever hizmet verdiler. Benim proposyonuma en uygun gelinliği bulmam için yardımcı oldular. Sayelerinde gelinlik modelimi %80 netleştirmiş oldum. Bazı detaylar da tamamlanınca tam gönlüme göre bir gelinliğe sahip olacağıma inanıyorum.

    Bu arada sayfanda ki tüm hayatı kolaylaştıran öneri ve bilgiler için sana teşekkür ederim.Zevkle takip ediyor olacağımdan emin olabilirsin Gugucum :))

    YanıtlaSil
  2. Sağol tatlım benim :) Senin güzel dileklerinle daha da güzel olacak inşallah. Hangi gelinliğe karar verirsen ver, prensesler gibi olacaksın buna eminim. Seni çoooook seviyorum canım benim... Bu geziyle bloğuma katkıda bulunduğun için de ayrıca teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...