Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


13 Şubat 2012 Pazartesi

Tarif: Tavuklu Mantar Güveç


Bu akşam denediğim kolay ve lezzetli bir tarifi paylaşmak istiyorum. Benim gibi mantar seviyorsanız hoşunuza gidecek :)



Malzemeler (2kişilik):

- 150 gr kadar tavuk göğsü
- 1 paket mantar
- 1 soğan
- 2-3 diş sarımsak
- 1-2 domates
- 2 sivri biber (ben 1 kırmızı biber kullandım)
- 1 tatlı kaşığı domates salçası
- Üzerini örtecek kadar kaşar peyniri rendesi
- tuz, karabiber, kekik, pulbiber
- sıvı yağ

Tavuk gögsünü kuşbaşı doğrayalım. Tavamıza biraz sıvı yağ koyarak ince doğranmış soğan ve sarımsağı ilave edelim. Pembeleşinceye kadar kavurup, tavuk etlerini ekleyelim. Tavuklar biraz pembeleşince, doğranmış biber ve doğranmış mantarları ilave edelim.

Mantarlar suyunu çekene kadar kavuralım. Doğranmış domatesleri, salçayı, baharatları ve tuzunu katalım. Suyu biraz kalana kadar pişirelim.

Sonra güvec kaplarina veya benim gibi orta boy bir borcama yemeğimizi koyalım. Üzerine rendelenmiş kaşar peynirini döşeyelim. Önceden ısıtılmış 200 derece fırında kaşar peyniri eriyip, üstü kızarana kadar pişirelim.

Benim gibi yoğurt ile servis edebilirsiniz, afiyet bal olsun :)

2 yorum:

  1. mmmm canım çekti yaaa ellerine sağlıkkk canım :)

    YanıtlaSil
  2. Valla ben yaptım diye söylemiyorum çok lezzetliydi :) Yapması kolay, mantar seviyorsan mutlaka dene derim :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...