Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


29 Şubat 2012 Çarşamba

DIY - Cep Telofonu Kılıfını Süslemece :)


Yeni aldığım telefonum biraz büyük olduğu için kılıf bulmakta zorlandım ve güzelini bulana kadar idare etmek için başka bir markanın düz siyah bir kılıfını aldım. Tabi üstünde markanın ismi de yazıyor.


Kılıfa bir gün dayanabildim ve bu akşam onu azcık değiştirip, markanın adının yazdığı yeri kamufle ettim. Bakalım beğenecek misiniz :)

 Malzemelerimiz; herşeyi her yere yapıştıran, eminönünden aldığım tutkal ve süslemek için metal ve taşlı şeritler... Bu taşları ve metal şeriti aldığım satıcı bu tutkalı çok övdü. Rakı beyazı gibi rengi ama durdukça şeffaflaşıyor, tek eksisi en 2 saat beklemek gerekiyor yapışması için.



Sabırsızlığım yüzünden tutkal şeffaflaşmadan fotoğrafları çektim ve gece çektiğim için çok parladı. Kusuruma bakmayın, ne yapayım ben böyleyim :)

Kılıf: 10 TL (Turkcell bayisinden)
Tutkal: 5TL
Metal şeritin metresi 5TL
Taşlı zincirin metresi 5TL
Hepsi Eminönü / Marputçular çarşısından

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...