Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


18 Şubat 2012 Cumartesi

DIY - Peçetelerimize bilezik yapalım :)


Uzun zamandır aklımda olan bir proje ancak hava şartları nedeniyle bir türlü eminönüne gidemedim ve malzeme alamadım. Bu akşam tv izlerken birden aklıma bu çiçekler geldi ve aklımdakinden farklı bir peçete halkası yapmaya karar verdim. Bence şık oldu, ne dersiniz?




Peçete halkamızı yapmak için takı malzemeleri satan yerlerde kolayca bulabileceğiniz halkalara, istediğiniz renk kurdeleye ve silikon tabancasına ihtiyacımız var.

İlk önce halka üzerinde bir başlangıç noktası belirleyip, silikonu buraya sürüp kurdelemizi buraya sabitleyip sarmaya başlıyoruz. Her sarıştan önce yapıştırıcı sürmeyi unutmayın.


Eveeet halkamız hazır. Artık onu süslemek elinizdeki malzemeye ve hayal gücünüze kalmış :) Ben nikah şekerlerimden artan çiçeklerle süsledim. Eminönü alışverişimden sonra farklı peçete halkalarıyla karşınızda olacağım :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...