Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


20 Mayıs 2012 Pazar

Pasta, kurabiye, kına gecesi, bekarlığa veda, yazılılar...imdat :)

Herşey üstüste geliyor deyimi bunun için kullanılıyor demek... Bloğumu çok özlüyorum ama bi'kurabiye'nin bloğu, sitesi ve facebook sayfasıyla ilgilenmekten buraya vaktim kalmıyor. Çok güzel ürünler yaptık görüşmeyeli..

Tabi düğün sezonunun açılmasıyla da gidilen yerler de çoğaldı. Cuma akşamı, bircik arkadaşım nikah şahidimin bekarlığa vedasını organize ettim. Kendi bekarlığa vedamı yaptığımız aynı yerde, aynı kadroya birkaç kişi ekleyerek :) Küçükyalı Nanna Restaurant kutlamalar için, özellikle kızkıza eğlenebileceğiniz harika bir mekan. Özellikle "Yeliz" in çıktığı zaman gitmelisiniz. Hani şu "yalaaaaan" diye şarkısıyla bilinen eskilerin şarkıcısı... Bizim için yüksek yüksek tepeleri söyleyip, bizim duvaklarımızdan da taktı :) Herkesin gönlünü yapıyor. Gecede Selami Şahin de vardı. Eşiyle 28.evlilik yıldönümlerini kutluyorlardı. Benim yaşım kadar evli kalmışlar, tebrikler doğrusu :) Yalnız eşi taş gibi hatundu söylemeden geçemeyeceğim :) Selami Şahin de birkaç parça söyledi bizler için. Alkolün de etkisiyle bir baktım bizim masa ayakta alkışlıyor adamı :)) Gerçekten çok çok eğlendik!

İşte güzel gelinimiz, canım benim....

Terzi kendi söküğünü dikemez misali en yakın arkadaşım için bekarlığa veda pastasını tasarlasam da yapamadım :( Nikah pastası siparişi ve okuldaki sınavlar sıkıştırınca vaktim yetmedi. Nikah kurabiyeleri ile gönlünü alacağım inşallah :)

Dün gece de bir kına gecesindeyim. Haftaya da iki nikah bir düğün var. Pazar günü de nikah şahidimin nikah şahidi olacağım :) Bunun için ayrı bir post yazacağım tabikide!

Şuan beni bekleyen 400 kadar yazılı kağıdı var, hepsini okuyup bilgisayara gireceğim. Tabi bir de sözlü notu vermek var, en adaletlisinden :)

Uzun zaman yazmayınca da çenesi düşüyor insanın :) Daha çok konuşurum da vaktim yok :( Malum bu yorgunluğun üstüne akşam bayılıp kalmışım, 14'te anca uyandım. İşler beni bekler :) Son yaptığımız bi'kurabiye ürünlerinden birkaç resimle size veda ediyorum. Alttaki bağlantılara tıklayarak daha fazla resme ulaşabilirsiniz. Herkese iyi pazarlar...








2 yorum:

  1. ne kadar harıka seyler bunlar hepsını ham yapasım geldı ayrıca arkadasın cokkkk guzelmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim teşekkür ederim, yorumunu geç gördüm kusura bakma :( Evet kendisi çok güzeldir, çok da güzel bir gelin oldu :)

      Sil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...