Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


15 Haziran 2012 Cuma

İşte geldim burdayım :)

Uzun bir aradan sonra derslerin bitmesi ile bir kısa soluk aldım ve hemen bloğuma koştum. Çok özlediğimi itiraf etmeliyim :) İki haftalık bir sınav dönemimiz var ama tatile girdim sayılır...

En son canım arkadaşımın bekarlığa vedasından sonra yazmıştım. Ertesi hafta nikahı, sonraki hafta ise düğünü oldu. 4 haftasonu boyunca düğün, kına gecesi gezdim :) Çok çok güzel bir gelin oldu. 







Nikah ve düğün kurabiyelerini de bi'kurabiye sponsorluğunda ben yaptım tabiki de :) Minik kalp kurabiyeleri nikahta dağıttık, iyiki fazla yapmışım, bir baktım yan nikahlardan davetliler gelmiş, bizim nikah şekerlerinden istiyor :))




Düğün de ise nikah kurabiyelerinle uyumlu ama daha büyük ve tek bir kalpte gelin damat temasını işledim. Gelin tarafından bizzat seçilmiştir :) Kurabiyelerin damla sakızlı kokusu hala burnumda, yaparken epey bi' yedim de :))


4 haftalık yorgunluk ve sürekli eller havaya durumundan yataklara düştük :( Eşim ve ben İstinye Park Wienerwald'tan tavuk sipariş etmiştik ve zehirlendik. Kendimizi gece acile zor attık. Kanımızda yüksek dozda enfeksiyon çıktı. Hatırlamak bile istemiyorum. Zehri bir haftada zor attık vücudumuzdan :( Alo 174'e şikayet ettik. Denetleme yapacaklar. Umarım başkasının başına gelmez.. Tavuk denilen yaratık hayatımdan uzun bir süreliğine çıkmıştır. Dışarda yemek yemeye de paydos... Siz siz olun özellikle bu sıcaklarda dikkat edin..

Okulların tatile girmesiyle düğün, nişan arttı tabi, bizim siparişlerde arttı. Bu hafta nişan pastası, nişan kurabiyeleri, doğumgünü pastaları derken baya yoruldum. Ama bugün yeğenimle harika bir gün geçirdik ve tüm enerjimi topladım :) Dün yaptığım pastadan bir resimle yazıma son vermem lazım yoksa durmayacağım :))


Sizleri www.facebook.com/bikurabiye sayfamıza da bekliyorum :)

Bu aralar durmadan dinlediğim şarkıyla sizi başbaşa bırakıyorum :)
Sevgiyle kalın...
Gugu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...