Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


6 Mart 2012 Salı

Silinen yorumlar hakkında önemli açıklama

Arkadaşlar gerçekten çok üzgünüm, bir arkadaşımızın mesajı sayesinde farkettim. Yorumlarınız anında yayınlansın diye cep telefonumdan "yayınla" tuşuna basıyorum. Eve gidincede cevap yazıyorum tek tek. Bugün bir yanlışlık olmuş ve kendi yazdığım yorumlar dahil bir çok yorum silinmiş :(

Öncelikle çok özür diliyorum. Neyseki mesajların hepsi mailimde kayıtlı. Sizin rumuz ve isimlerinizi başta belirterek hepsini tek tek ben yazıp yayınlayacağım. Yorum yazma sıranıza göre excelde numaralarınızı kaydediyorum. Hiçbir mağduriyet olmayacak. Sadece emek verip yazdığınız, benim için herbiri ayrı değerli yorumlarınız silindi, o yüzde çok üzgünüm.

Bu akşam silinen her yorumu ekledim. Herkesden tek tek özür diliyorum.

Sevgiler
Gugu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...