Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


15 Mart 2012 Perşembe

İlk mim'im: 7 Ölümcül Güzellik Günahı :)

Bloğunu ilgiyle takip ettiğim, birbirinden güzel kombinleriyle bana harika fikirler veren arkadaşım aynur duguk beni mim'lemiş. Güzellik ürünleriyle ilgili mim'imle sizi başbaşa bırakıyorum :)



1.Hırs:En ucuz güzellik ürününüz hangisi?En pahalı güzellik ürününüz hangisi?
   En ucuz güzellik ürünüm Acı badem makyaj temizleme sütü :) Makyaj ürünlerim ve parfümlerim son 3 yıldır hediye geldiği için onlara pek para harcamıyorum :) Cilt bakım ürünlerinden de yüz kremim “Nuxe”şuan kullandığım en pahalı ürün.

2.Öfke:Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var?(Yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra yine ona dönüyorsunuz v.s)
  Max Factor ile böyle bir ilişkim var diyebilirim. Bazen sürekli kullandığım sonra vazgeçtiğim bir marka :)

3.Oburluk:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(İlla tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur v.s)
  Şuan çekilişimde verdiğim “She colours” tabiki :) Özellikle lollipop rujlarının tadından yenmez :)

4.Tembellik:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz?
  En kolay cevaplayacağım soru bu: Yüzüm için her seferinde para dökerek aldığım maskeler… Çünkü bende bu tembelliğimden çok şikayetçiyim :(

5.Gurur:Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor?(Yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin hissediyorsunuz v.s)
  Kesinlikle ter önleyici roll on! Onsuz asla çıkmam. Eğer sürmeyi unuttuysam en yakın eczane, market yada kozmetik dükkanına gider alırım. Çünkü ter kokan insanlardan çok rahatsız olurum. Bu yüzden çok dikkatliyimdir bu konuda…

6.Tutku:Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler?(Güzellik mim'inde ne arıyor  bu soru,mantığını çözen bana da haber versin)
  Sanırım biz kadınların erkekler için süslendiğimizi düşünen bir kişi tarafından hazırlanmış ve bizim erkeklerde ne aradığımızı merak ediyor:) Cevap veriyorum: Gülüşü ve bakışları :) Ben kocamın gülüşüne aşık oldum mesela <3

7.İmreniş:Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak istersiniz?
  Cilt rengime mükemmel uyum yapacak bir fondöten ve göz altı kapatıcısı hediye gelse çooook memnun olurum :) Diğerlerine gözüm tok :)

Ben kimleri mim'liyorum bir bakalım :)


2 yorum:

  1. cevapladığın için teşekkürler canım.okurken keyif aldım 6. sorunun cevabını pek beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. :) Rica ederim. Mim'lediğin için ben teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...