Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


10 Mart 2012 Cumartesi

Yeni Cicilerim :)

Bu ay alışveriş yapmadan duramıyorum.. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde indirimleri görüp kendime hakim olamam diye alışveriş merkezine gitmedim. Ama akacak kan damarda durmuyor, Trendyol'da Milla'nın kampanyasını görünce dayanamadım :) Aldıklarım az önce geldi. Hem onları hemde geçen hafta aldıklarımı paylaşıyorum. 

Siyah uzun ceketi elbiselerimle denedim, bele oturuyor ve harika duruyor!

 Bu elbisenin detaylarındaki renkler çok tatlı: Mercan, su yeşili, fuşya...


Bu elbise çok güzel durdu. Ne zamandır siyah - beyaz bir elbise istiyordum iyiki almışım :)

İki gündür boynumdan çıkarmadığım kolyem! Renklerine bayılıyorum. Yeşil, fuşya ve mor...
İlk gün kolyedeki yeşil tonundan bir bluz üzerine, ikinci gün siyah elbise üzerine taktım. Her ikisi de ayrı güzel durdu.

Pembe - siyah elbisem. Üzerinde deri bir şerti var. Deri görünümlü hırkamla güzel oldu :)

Son olarak kürklü botlarım :) Yılın son kışlık ürünü. Artık bahara yatırım yapıyorum.
Çok güzel duruyor ancak uzun süre ayakta kalacaksanız pek rahat değil :(

Evet sanırım bu kadar :) Ayın geri kalanında kendimi tutmam dileğiyle :)

Siyah uzun ceket: Milla by Trendyol
Eteği şeritli siyah elbise: Milla by Trendyol
 Siyah - beyaz elbise: Milla by Trendyol
Kolye: Forever New
Pembe - siyah elbise: Mudo
Kürklü botlar: İnci

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...