Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


12 Mart 2012 Pazartesi

Duvar stickerlarını çok seviyorum =)

Genç kızlar çeyizlerine ilk önce yemek takımını, örtü takımın alırken ben duvar stickerlarımı almıştım :) İnanılmaz hoşuma gidiyor, bütün duvarları doldurasım var :)

İnsan evinin ve mobilyalarının nasıl olacağını bilmeden sticker da seçemiyor. Yine de alışveriş sitelerinde her çıkan kampanyaya bakar, seçerdim ama almazdım. Sonra elektrik düğmelerinin etrafına olanların dekorasyonu çok etkilemeyeceğini düşündüm ve onları aldım :) Daha sonra da salonumuza çok sevdiğim "şaşkın baykuşları" aldık! Gece gece çekince çok güzel olmadılar ama baykuşlarımı herkesle tanıştırasım var. Ben onları hergün seviyorum, bugün sizde sevin :)

Salonumuzda televizyona doğru uzanan ağaç dallarındaki "şaşkın baykuşlarımız"


Mutfağımızdaki fare ve onu yakalamaya çalışırken elektiriğe kapılan kedimiz :)
 Evimizin kapısından girişte, holde bizi karşılayan kelebeklerimiz :)
 Banyomuzda gizlenen minik canavar :)
Aynalı stickerları da seviyorum ama onların yeri ayrı, bir dahaki postta :)

4 yorum:

  1. yAA Ben de çok seviyorum.. Benim odamda yeşil bir ağaç var kocaman sticker :) Baykuşlar da çok tatlıymış!

    Bu arada blogumda Dockers pantolon çekilişi var, ister kendine ister erkek arkadaşına, ister kardeşine.. Harika bir hediye, beklerim :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com/2012/03/give-away-dockers-lunapark-queen.html

    YanıtlaSil
  2. Çok gzl olmş ben seviyorum böyle küçük detaylarla değişiklikler yaratmayı bizim salonda da ağaç şeklinde bir stickerımız var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaç çok şık duruyor ama :) Bir de dallara minik resim çerçeveleri asabilirsiniz :)

      Sil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...