Biraz ev hanımı, biraz öğretmen, biraz eş, biraz arıza, biraz
alışverişkolik, biraz pastacı, biraz kadın, biraz kardeş, biraz gelin, biraz
çocuk...Sizde de bunlardan biraz varsa aramıza hoşgeldiniz (:


16 Mart 2012 Cuma

Makyaj ve küpe alışverişim :)

Son zamanlarda durdurulamayan alışveriş çılgınlığımdan dolayı kendime kıyafet alışverişine bir süre ara vereceğime söz verdim, tuttum da! Ama bu sözün kapsamına kozmetik ve takı alışverişini dahil etmemiştim :) 

Aslında kolye almak için çıktığım alışverişten makyaj malzemeleri ve küpelerle geri döndüm :) Arkadaşımla birlikte taksimde gezerken Sephora'nın önünden geçtik ve geri adımlarla geri döndük :) Gözaltı kapatıcım bitmişti, hadi ona bir bakalım dedik ve bir gözaltı kapatıcısı alma niyetiyle başlayan bir alışveriş biraz pahalıya patladı :(

İşte Yves Saint Laurent' den aldıklarım:
 
Sephora'da bizimle ilgilenen kişi gerçekten süperdi. Bana harika bir makyaj uygulaması yaptı ve istediğim ürünlerin dışında birşey satmaya çalışmadı :) Bunları ben tek tek istedim ve bayıla bayıla aldım, hatta arkadaşım da aldı :))



Fondötenin yapısı çok hoşuma gitti, yağsız ve yüzünde hiç hissetmiyorsun. Ten rengime de çok uydu. Eğer özel bir gece için makyaj yapacaksınız fondöteni sürdükten bir süre sonra ikinci katı sürerseniz porselen görüntü elde edersiniz dedi, mutlaka deneyeceğim :)

Bizimle ilgilenen bayan gözlerimi çok beğendi ve maskara isteğime "mürdüm" renk maskarayla karşılık verdi. Renkli maskaraların gözlerime daha çok vurgu yapacağını söyledi ve gerçekten siyahtan daha hoş durdu.

Kaşlarımı hiç almadığımı söylemiş miydim? Benim kaşlarımın kendince bir şekli var ve seyrektir. Bu kaş kalemi bir mucize! İlk önce kalemi kaşların çıkış yönünün tersine sürüp ardından fırçayla tarıyorsunuz ve sonuç mükemmel... Bugüne kadar kullanmaya cesaret edememiştim ama yazık etmişim.. Mutlaka denemelisiniz.


Benim vazgeçilmez ürünüm gözaltı kapatıcımdır, onsuz hiçbir yere çıkmam. Yves Saint Laurent Touche Eclat son zamanların en çok satılan kozmetik ürünlerindenmiş. Çok ince bir yapısı var fondötenimle güzel bir uyum sağladı. Göz altı kapatıcımızı seçerken ve kullanırken dikkat etmemiz gerekenler ile ilgili bir dip not eklemek istedim:

Göz altı kapatıcısı makyajın demirbaşlarından biridir. Kapatıcı kullanmadan yapılan göz makyajı kalıcı olmaz. Ayrıca göz altları cildimizden 1-2 ton daha koyudur, bu koyuluğu cilt tonunuzla aynı ya da 1 ton kadar açık gösterecek kapatıcı sürmeniz gerekir. Yoksa her zaman yorgun gözükürsünüz, ne kadar makyaj yaparsanız yapın…

Göz altı kapatıcıları yüze aydınlık ve ışık vermelidir
, yüzde araba farı etkisi yapmamalıdır. Kesinlikle göz çevrenizi beyaza boyamamalısınız. Kapatıcıyı mutlaka ten renginize uygun seçmelisiniz çünkü daha açık renkli bir kapatıcı, kusurları kapatmak yerine vurgulamış olur.

Kapatıcıyı nasıl seçeceksiniz?

En iyi kapatıcı, fazla kalın olmayan, hatta mümkünse likit ve cilt tonundan 1-2 ton açık olandır.
Piyasada birçok alternatif kapatıcılar mevcut. Bunlardan en uygun olanını göz altına sürerek test edebilirsiniz.


Sephora'dan çıktıktan sonra "six" isminde bir büjiteriye girdik. Sezonun tüm renkleri ordaydı. Bende pembe - mavi ve yeşil renklerde bu küpeleri aldım :)


Son olarak da uğradığım pet shop'dan sizin için çektiğim görüntüler:




Çok sevimliler değil mi?

4 yorum:

  1. o mağaza cok ılgı cekıcı zaten kozmetık mağazasına gırınce elımızı kolumuzu kaptırıyoruz ne olacak bu halımız bılemedım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma :) Diğer markalara bakmadım bile, yoksa çıkamayacaktım :))

      Sil
  2. ohhh mis gibi alışveriş olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mis gibi de tuttu fatura :) Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil

Yorum bırakan elleriniz altın dolsun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...